fizikai és virtuális környezet kombinálása

fizikai (reális)  és virtuális környezet kombinálása

 

“A szakemberek véleménye szerint a felhőalapú számítástechnika és a táblagépek már egy éven belül sok európai iskolában mindennapos eszközökké válnak, míg a számítógépes játékok segítségével való tanulás és a fizikai és virtuális környezet kombinálása úgy két-három éven belül válhat a tanítás szerves részévé. A szakértők úgy vélik, akár öt évig is eltarthat a virtuális vagy távlaboratóriumok elterjedése, valamint az olyan stratégiák kidolgozása, amelyek arra ösztönzik a diákokat, hogy aktívan részt vegyenek a tanulási folyamatok kialakításában.”  Forrás: http://europa.eu/rapid/press-release_IP-14-1075_hu.htm

Az Európai Bizottság és az oktatási technológiák területén tevékenykedő szakembereket tömörítő, amerikai székhelyű New Media Consortium által ma közzétett jelentés szerint az iskolai oktatás előtt álló legsürgetőbb kihívások a következők: a tanulók alacsony digitális készség- és kompetenciaszintjének javítása és az új információs és kommunikációs technológiák hatékony alkalmazásának az oktatók képzésébe való integrálása. A legelső, Horizon Report Europe: 2014 Schools edition (Új technológiák és trendek az oktatásban – európai iskolák kiadás) címet viselő jelentés kiemeli azokat a trendeket és technológiai fejleményeket, amelyek az elkövetkezendő öt évben feltehetőleg hatással lesznek az oktatásra.

 

 

 

Reklámok
Archívum