Saját készítésű AR alkalmazás

AR applikáció létrehozása Unity és VUFORIA platform segítségével.

Az alkalmazás itt tölthető le: ARsuli.app

A hozzá tarozó marker:  marker


Az Unity multiplatform, mint az interaktív jellegű AR tartalmakat létrehozó video-játékmotor és a Vuforia platform segítségével hoztam létre az alábbi 3D AR tartalmat. A kiberobjektum ezúttal egy animációs 3D modell.vuforia

A webkamera használatával már tudtam használni, de szerettem volna saját 3D tartalommal létrehozni egy olyan alkalmazást, mely megosztható másokkal is…

 

 


Leírás:

https://www.sitepoint.com/how-to-build-an-ar-android-app-with-vuforia-and-unity/

Itt található a marker is:

https://github.com/gsssrao/ARCardboardDemo

3D modell:
Az Unity platform által kínált modell az alkalmazáson belül is felkínálja.

https://www.assetstore.unity3d.com/en/#!/content/4331


Saját (nem az unity3d oldal álltal kínált) modell használata. A modellt egy diákom küldte, aki 3d modellek tervezésével foglakozik. A modell amit küldött fbx formátumú, animációval ellátva. Sajnálatos módon az animáció nem működött, még nem tudtam rájönni, hogy mi lehet a gond. A kezemet a markerre (képre) helyeztem, mellyel azt szerettem volna érzékeltetni, hogy a marker felismerése után, hogy elég a markernek csak egy töredékét  érzékelni a kamerának ahhoz, hogy a kiberobjektumok továbbra is megmaradjanak.

balazs

A következő képen az látható, hogy a neten található ingyen letölthető modellek közül dae formátumú modellel próbálkoztam. A megjelenítés sikerült, de a színeit a modell ezúttal is elveszítette.

fbx-dae-vuforia


Reklámok
Tagged with: , , , , ,
., kiber objektum, kiterjesztett valóság, táblagép, videó kategória
One comment on “Saját készítésű AR alkalmazás
  1. […] megjegyzés: már igen ITT […]

Vélemény, hozzászólás?

Archívum