A tégla nem indult

 

Bekapcsolást követően a tégla a szokásos módon a kijelzőjén jelezte a bekapcsolás indulását / starting … . De a Tégla ennek ellenére nem indult el rendesen, lefagyott. A Téglát ki sem tudtam kapcsolni.

20160810_205119-1

Tégla

Mivel nem szerettem volna, hogy a Téglában lévő programok, beállítások törlődjenek nem szerettem volna Reszetelni a Téglát. Végül is úgy sikerült “megmentenem”, hogy a Téglából kivettem az akkumulátort (igaz féltem, hogy elvesznek a benne lévő programok) és a kikapcsolás után azonnal vissza is raktam.

A Tégla ezek után rendesen elindult, sőt a programok is benne maradtak.

 

 

Tagged with: ,
EV3, robot kategória

Vélemény, hozzászólás?

Archívum