Webkamerás játékok

webkamrás játékok az oktató- nevelő munka szolgálatában.

SCRATCH

  1. programozás
  2. gesztusvezérlés
  3. színvezérlés
  4. hangvezérlés
  5. LEGO robot vezérlés

Hogyan használjuk helyesen a szelektív hulladékgyűjtő ládákat – SCRATCH

A következő feladatunk egy olyan játék létrehozása volt, melynek használata során elsajátítható a hulladék helyes szelektálása az iskolai színes ládáiba. Az egyik csoport a dobozokban lévő szemetet lefényképezte, digitalizálta. Ketten a SCRATCH programozói környezetben a programot úgy módosították, hogy a diákok szemetei és az iskola ládái jelenjenek meg a játék során.

A játékot on-line is elérhetővé tettük. A mikrofonok érzékenységét figyelembe kell venni esetleg azok beállítására (vagy a program módosítására) is szükség lehet 🙂


scratch 2
A játék itt is elindítható

Ennek a másik játéknak az esetében a lehulló szemetek szelektálásához színes (piros, kék, és sárga) “dobozokra” van szükség. A megfelelő szemetet a megfelelő színbe kell engedni, hogy “beleessen”. Ha nem sikerül a szemétdomb egyre magasabb és magasabb lesz végül akár a szemét is ellephet minket :). (a színek beállítására több mint valószínű, hogy szükség lesz)

//scratch.mit.edu/projects/embed/102721905/?autostart=false

https://scratch.mit.edu/projects/102721905/

 


 

 

 

Reklámok
Tagged with: ,
., AR tanulási környezet, gesztusvezérlés, interaktív tábla, program, programozás, SCRATCH kategória

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

Archívum